نرم افزارهای طب سنتی

نرم افزارهای طب سنتی

تحقیق و توسعه طب سنتی مرجع
نرم افزارهای طب سنتی

نرم افزارهای طب سنتی

تحقیق و توسعه طب سنتی مرجع

نرم افزارهای طب سنتی

نرم افزارهای طب سنتی ندای سلامت نرم افزارهای طب سنتی گوشی اندروید - ندای سلامت با طبیعت

نرم افزارهای طب سنتی گوشی اندروید

ندای سلامت با طبیعت

فرصت آشنائی با مراجع معتبرطب سنتی در سال۹۶

ندای سلامت با طبیعت از سال 1378فعالیت خود را در زمینه تحقیق و توسعه و فن آوری (طب سنتی) شروع کرده است و با اعتقاد به این حقیقت که تنها راه سلامت و بهداشت تن و روان انسان آشنائی با قوانین و رعایت طب نیاکان و سنتی است ،ضمن تحقیق در کتب مرجع خطّی و غیر خطّی اقدام به بستری برای یادگیری و آشنائی عموم با طب سنتی نموده است .

مجموعه آموزش کامل ندای سلامت با برداشت

از مراجع معتبر طب سنتی

اگر میخواهید از بیماری ها پیشگیری کنید و اگر میخواهید با انواع بیماری های تن و روان آشنا شوید، اگر میخواهید با خواص و روش های درمان انواع مفردات گیاهی ، معدنی و حیوانی آشنا شوید و اگر میخواهید تشریح و بیماری اعضاء بدن خون آشنا شوید. ندای سلامت با طبیعت با طراحی و تولید انواع اپلیکیشن های گوشی اندروید و نرم افزارهای طب سنتی برای استفاده در سیستم های ویندوز به شما و خانواده محترمتان کمک میکند که با کلیات دنیای و بستر سلامت آشنا شوید . ندای سلامت با طبیعت به کلیه علاقه مندان و دانشجویان و پزشکان پیشنهاد میکند که از این مجموعه ارزشمند طب سنتی برای آشنائی و یادگیری طب سنتی استفاده کنند.

100 هزار تومان
اطلاعات بیشتر و خرید

سایر محصولات ندای سلامت با طبیعت

  • نرم افزار جامع قرابادین کبیر مرجع خطّی داروسازی

    با برداشت از کتاب عقیلی خراسانی

    در این اثر که نخستین نرم افزار با اقباس از کتب مرجع طب سنتی قرابادین کبیر عقیلی خراسانی و به مخزن الادویه و لغت نامه طب سنتی شامل هفت هزار لغت است، این نرم افزار با امکانات پیشرفته جستجو در لیست و متن و تصاویر مرتبط میتواند دستیا ر مفیدی برای طبیبان ، عطاران ، داروسازان ، دانشجویان طب سنتی و کلیه علاقه مندان به سنتی باشد تهیه این نرم افزار ارزشمند را به کلیه افراد جامعه توصیه میکنیم ..

    100000 تومان
    اطلاعات بیشتر و خرید
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.